Rozbudowane systemy komunikacji cyfrowej nieprzerwanie zyskują na popularności. Łatwość dotarcia do odbiorców i zarządzania prezentowanymi treściami multimedialnymi czyni je coraz częstszymi bywalcami przestrzeni publicznej. Digital Signage to atrakcyjny sposób przedstawiania reklam, informacji, wiadomości i komunikatów z systemów informacji pasażerskiej. Oferty handlowe i zmiany w rozkładach jazdy to tylko dwa z ogromnej liczby potencjalnych zastosowań.
Systemy te z powodzeniem wykorzystywane są na dworcach kolejowych, lotniskach, przystankach autobusowych oraz w urzędach i punktach handlowych. Digital Signage złożone z wyświetlaczy i aplikacji do ich zarządzania.
Wymagające środowisko dla wyświetlaczy
Wyświetlacze są kluczowe dla efektywnego przekazywania treści informacyjno-reklamowych. Często narażone są one jednak na trudne warunki wymagające zwiększonej wytrzymałości w porównaniu z rozwiązaniami konsumenckimi. To między innymi konieczność pracy w podwyższonym zakresie temperatur, nierzadko przez całą dobę.
Naprzeciw tym, i wielu innymi wyzwaniom, oraz oczekiwaniom odbiorców wychodzi AUO. Tajwańska firma jest topowym producentem wyświetlaczy LCD-TFT z wieloletnim doświadczeniem. W swojej ofercie ma rozwiązania dedykowane zarówno dla transportu publicznego, jak i punktów sprzedaży detalicznej. W szerokiej gamie modeli znajdują się urządzenia do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, także o niestandardowych kształtach i proporcjach.
Seria Tartan to wyświetlacze podłużne, kwadratowe i okrągłe, także wersje w których zastosowano technologię Hi-Tni wykorzystującą ciekły kryształ odporny na promieniowanie słoneczne.
Produkty firmy AUO cechuje najwyższa jakość materiałów i wykonania. Dzięki temu żywotność podświetlenia to 70 tyś. godzin. Wyświetlacze przystosowane są do pracy w trybie ciągłym, w temperaturach od -40°C do 110°C. Charakteryzują się niskim zużyciem energii oraz jasnością do nawet 4000 cd/m2.
Urządzenia z serii Tartan mają ekrany o przekątnych od 21,5” do 85” w rozdzielczościach Full HD i 4K.